.

To co teraz oglądacie, to jest CO-H-ALICJA - NEWS.............. czyli krótko i treściwie. Same KONKRETY, ale ZA TO SPRAWDZONE KONKRETY . ZERO WYMYŚLONYCH HISTORYJEK w postach.
Dla zainteresowanych więcej i szerzej, na starej, dobrej Coalicji, ale UWAGA! - po otrzymaniu zaproszenia, bo to blog zamknięty.
By dołączyć do czytelników wystarczy napisać na nasz adres mailowy i zgłosić akces do grona blogowiczów.

I jeszcze jedno - KOMENTARZE!!! - ponieważ za treść komentarzy nie odpowiadamy, a niestety często pojawiają się komentarze o treści nie zasługującej na pozostawienie na blogu, dlatego KOMENTARZE NIE PRZYSTAJĄCE DO CHARAKTERU BLOGA BĘDĄ KASOWANE, z kolei KOMENTARZE BEZ PODPISU będą przenoszone do spamu. Wyjątek! - komentarze wyłącznie zawierające link.

czwartek, 30 stycznia 2014

Nowe info nt. kampanii promocyjnej Krakowa

Cytujemy za portalem PRESS.pl

Alvernia Studios przygotowały spot z udziałem Alicji Bachledy-Curuś do wizerunkowej kampanii Krakowa za granicą. Władzie miasta chciałyby, by ruszyła ona jeszcze tej zimy.
Nie wiadomo jeszcze, w jakich mediach film będzie emitowany. - Chcielibyśmy dotrzeć do zachodnich telewizji. Marzeniem są takie kanały jak CNN - mówi Filip Szatani, zastępca dyrektora Wydziału Informacji, Turystyki i Promocji Urzędu Miasta Krakowa. - Niewykluczone, że spot będzie także puszczany w kanałach sportowych, w telewizjach rosyjskich. Rosyjski odbiorca jest dla nas bardzo ważny: w Krakowie i na południu Polski liczba turystów rosyjskich wzrasta z roku na rok - dodaje Szatani.
W filmie nawiązującym do bajki o Kopciuszku Alicja Bachleda-Curuś pojawia się m.in. na Starym Rynku i w Teatrze im. Juliusza Słowackiego. Wykonanie spotu, który wyreżyserował Bartosz Cierlica, kosztowało 550 tys. zł. Na razie nie wiadomo, kto kupi media na potrzeby kampanii - niewykluczone, że urząd zrobi to we własnym zakresie.
(DR)

9 komentarzy:

  1. http://www.interbridge.com/lineups.html

    OdpowiedzUsuń
  2. http://www.hollyscoop.com/galleries/top-20-dumbest-celebrities/2015026#ptop

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla przypomnienia dużo zdjęć z cudownej bajki

    http://www.radiokrakow.pl/www/index.nsf/ID/JGAA-9FDL2K

    OdpowiedzUsuń
  4. http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/alicja-bachleda-curus-bajkowo-wypromuje-krakow-za-granica



    Władze miejskie Krakowa najprawdopodobniej jeszcze tej zimy rozpoczną działania promujące miasto na rynkach zagranicznych. W spocie reklamowym wystąpiła Alicja Bachleda-Curuś, a jego produkcją zajęła się firma Alvernia Studios.

    Jak mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Katarzyna Fiedorowicz-Razmus z Wydziału Informacji, Turystyki i Promocji Miasta Krakowa, koszt realizacji spotu zamknął się w kwocie 548 246 zł brutto. Urząd wciąż nie podjął decyzji, na jakich rynkach i w jakich mediach reklama będzie emitowana. Film wciąż jest w fazie produkcji.

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy Alicja jest w LA ?

    Max

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z tego co wiadomo była jeszcze w Polsce i ukryła się z Sebastianem. Pisali,że będzie do końca karnawału

      Azja

      Usuń
    2. A GDZIE się ukryła? Też pisali?

      Usuń
  6. Kraków kręci spot reklamowy. Znana aktorka Alicja Bachleda Curuś wcieli się w nim w rolę Kopciuszka

    To duże wydarzenie w promocji Krakowa. Jak mówi w rozmowie z Turystyką.rp.pl Filip Szatanik, zastępca dyrektora wydziału informacji, turystyki i promocji miasta, turystyczna stolica Polski od lat nie miała własnego spotu.

    Zgodnie z sugestią Polskiej Organizacji Turystycznej, odnośnie promocji polskich miast, film realizowany jest w stylistyce bajkowej. Aktorka odegra rolę Kopciuszka.

    Samo wyprodukowanie spotu kosztuje 550 tys. złotych. Film kręcony jest m.in.na Rynku Głównym oraz w Teatrze im. J. Słowackiego. Przygotowuje go na zlecenie miasta Alwernia Film Studios.

    Szatanik nie chce zdradzić jeszcze, ani jaki budżet przeznaczył Kraków na emisję spotu, ani na jakich rynkach będzie pokazywany film. - Szczegóły dotyczące emisji są dopracowywane - mówi. Wyjaśnia tylko, że miasto szczególnie zainteresowane jest rynkiem rosyjskim, z którego do Krakowa przyjeżdża sporo zamożnych gości, oraz Zachodnią Europą. Kraków zabiega głównie o "klientów premium".

    W zeszłym roku stolicę turystyczną Polski odwiedziło, według informacji krakowskiego ratusza, 9,25 mln turystów, o 750 tysięcy więcej niż w 2012 roku.

    http://www.rp.pl/artykul/706099,1083441-Alicja-Bachleda-Curus-wypromuje-Krakow.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak się przyglądam włosom Alicji w tym bajkowym spocie i , moim zdaniem, są matowe, z widocznymi śladami po wałkach;fryzjer nie popisał się. I nie można zasłaniac sie ,że włosy Alicji sa liche, bo nie sa, są normalne, a dobry specjalista to taki, który nie schrzani.
    kinga

    OdpowiedzUsuń